Salam Perkenalan

Hai salam perkenalan dari saya untuk anda, blog ini khusus untuk mempromosi produk Nurraysa Beauty, jadi korang boleh terus dapatkan produk-produk ini daripada saya, comel&cute. so untuk blog ni, jangan terkezut erk, saya akan bahasakan diri saya dengan cc, so, uolls sayang-sayangku semua boleh panggil saya cc.

Upss, kejap lupa lak, tagline untuk kedai online "Kononnyalah".

Tak beli tak cute!!!,

Boleh ke nak letak macam tu?

Macam tak sesuai lah sangat, okay so apa nak letak erk, kirannya kalo nak buat bisnes yang meletop-letop kebabom, kena lah buat bisnes yang konon-kononnya dah meletup kebabom. baru lah ada umphhhh!!!.

Erm!!! apa erk, nak letak apa erk untuk tagline kedai comel & cute ku itu, ada yang boleh bantu cc, please help me yer.

okay lah korang, sebelum habis post ni, cc nak pesan kat korang yer, cc ni sebenarnya berjiwa besar  nak jadi macam pengasas produk Nurraysa Beauty ni, so, alang-alang dah ada peluang tu yang belajar sikit-sikit berniaga, cc tak nak over lah sangat, mula-mula nak berniaga ni, buat dropship produk dulu.

Jadi, jangan risau tau, cc tetap berikan First class untuk uollss semua, beli dengan kita nanti kita bagi harga istimewa tau, lepas tu, kita bagi hadiah special untuk mereka yang bertuah, yer, mereka yang bertuah.

erk, baiklah, cc macam terover lak, sebenarnya post ni untuk perkenalkan dirikan,kan kan  bukan nak dengar cc membebel, jadi korang jangan takut-takut tau, ada apa-apa yang cc boleh bantu pasal produk ni, whatsapp jer kita 0182838810, nanti kalo ada masa cc share something yang boleh memberi manfaat untuk uolls,

bye2 sayang-sayangku semua, cc doakan korang berjaya tau, dan korang pun doakan ler, cc supaya bisnes kosmatik cc ni, kebabom.

                            Image result for nurraysabeauty

Tiada ulasan:

Catat Ulasan